Storstädning och redigering

Min rocker väckte mig imorse vid halv 7 med ett sms. Han är som vanligt i Stockholm och jobbar fram till på torsdag. Två veckor har dock gått sen vi sågs senast och det börjar kännas. Då jag inte kunde somna om efter hans sms så klev jag upp och började städa, torka, putsa, bokade in en tvätt tid och dammsuga innan jag la mig på soffan och slumrade in en stund igen. Det var skönt kan jag lova! Tills min rocker ringde och väckte mig igen ;) Så nu ska jag ta tag i dagen, redigera lite bilder på Sabina och fortsätta städningen. Visar en till bild från möhippaplåtnigen så länge :)


Foto: Jag
Mua/frisör: Dorion Chang
Modell: Malin

 


Kommentarer
Postat av: Sessan

Skön bild.

2009-07-07 @ 13:37:19
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så fina färgerna är i bilden!



hihi duktigt av dig att få så mycket gjort =)

2009-07-07 @ 16:20:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: