Tolvslaget

Nu är jag på väg hem igen. Gårdagskvällen blev precis som jag trodde den skulle bli. Klockren :) Riktigt kul gäng det där och ser fram emot nästa gång vi ses igen! Massvis med bilder finns hos diverse olika kameror. Dock hade jag bara med mig Emanuels digitalkamera så jag åstadkom inte så mycket bildmässigt. Två videon hamnade också i kameraminnet. En kort sammanfattning av kvällen skulle nog låta något i stil med; God mat, mycket skratt, En hel del starka drycker, härligt sällskap, fyrverkerier, utgång, shots, skratt och vi dansade tills fötterna värkte. Tack alla inblandade och tack Erik som höll i kalaset hemma hos sig :) Hoppas ni hade en riktigt trevlig nyårsafton också :)

Lite av folket innan tolvslaget

Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

härligt att du fick en så trevlig kväll =)

2009-01-02 @ 11:57:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: