Utmaning ala Sofie

Sofie utmanade mig såhär på kvällskvisten och jag tänkte; ja, vafan, det finns väl 8 (o)vanor som ni vill veta om mig?! Så här kommer dom!

Regler: Den utmanade skriver 8 (o)vanor /fakta i sin blogg och utmanar sedan 8 andra.

1. Jag är väldigt bra på att ge råd, väldigt dålig på att ta råd. (känslomässiga sådana)
2. Så fort jag låst dörren så kommer jag på något som jag glömt och måste gå in igen.
3. Jag har lätt för att gå upp i vikt och ännu lättare att gå ner igen. (hur många tjejer hatar mig nu?) :P
4. Jag måste alltid sova med stängd dörr och ryggen mot dörren.
5. Jag är riktigt klantig, springer in i möbler, slår i tårna, knäna, you name it. Blåmärken är ett återkommande fenomen på min kropp och nej, jag blir inte misshandlad av någon annan än mina möbler. 
6. Jag dricker säkert tio koppar té varje dag, utan att tänka på det. Rutin liksom. Muggen är aldrig tom.
7. Jag skyndar långsamt, stressa finns inte i min värld.
8. Jag drar alltid fram hårdrockstecknet när någon annan försöker fota mig. Standardpose. Vilket många tröttnat på, inte jag dock ;)

    
Maria och Jag september 2008            Robin och Jag nyår 2008/2009


Jag utmanar dom som känner sig manade, Dorion måste dock göra den :P


Kommentarer
Postat av: Maria Ulmefors

Hhaha med va gullig du är.. Men det skulle faktiskt inte förvåna mig om det är massor med små fotobloggare som "kommer på" att hänga upp saker i linor nu.. ;)

Och det där klantiga känner jag igen. när jag var yngra spran jag in i en stol så hårt att jag fick en spricka i lilltån :) haha.. hade ont i flera månader

2009-02-11 @ 22:13:22
URL: http://mariiaa.webblogg.se/
Postat av: Siss

Måste också alltid ha dörren stängd när jag sover. Alla dörrar. Garderoben med. Annars kan ju alla spöken och monster komma in! Men jag sover dock med ansiktet mot dörren, alltid. För att liksom hålla koll. För säkerhetsskull. Annars kan dom ju hoppa på mig bakifrån utan att jag märker nått åååå de vill vi inte!

2009-02-12 @ 09:47:33
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: