Snälla, snälla

Jag har spenderat eftermiddagen hemma i hallsta, först en sväng hos Linda för lite sallad och tjejsnack och sen vidare till systern för tacos och galna diskussioner. Jag är lyckligt lottad över min familj, den är one of a kind och jag älskar varje minut jag får spendera med dom :P Barnen springer runt och leker, skriker och skrattar. Vi "äldre" sitter och dricker té, berättar galna historier och viker oss av skratt. A big happy family :D


Precis innan Caroline af ugglas blev slagen av Emilia


Chips, lösgodis och choklad gav mig en sockarchock upp över öronen medans vi tittade på melodifestivalen. Min favorit var Caroline Af Ugglas, hon sticker ut och det riktigt skär i bröstet på en när hon sjunger. Magge gillar henne också men sen var vi rätt ensamma om den åsikten men nog tog vi vara på att fira stort när hon gick vidare till duellen och sedan andra chansen! Starkt gjort av en "udda fågel". Nu ska jag inta liggande läge, något säger mig att jag kommer sova som ett barn inatt.



Kommentarer
Postat av: anna

jag gillade verkligen inte fru uggla ikväll, hon är snäppet för mycket för svensk tv

2009-02-07 @ 23:41:25
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Siss

hahaha vet du hur mycket jag tänkte på er två när Caroline sjöng! :D Visste väl att ni satt där och hejjade på henne ;P Och .. faktiskt så tyckte jag att hennes sång berörde. De du siss. :P

2009-02-08 @ 11:51:47
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Anonym

Ja vi syskon har verkligen inte samma favoritmusic ugglas är då inte min typ men jag gillar er ändå kram Maja

2009-02-08 @ 20:02:55
Postat av: S o f i e

har sjukt svårt för caroline :P. hon e liite för mycket :P. haha

2009-02-08 @ 23:41:09
URL: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: