Have you met my friend?

Jag och Ida staplade ner på stan efter att ha våldgästat Dorion och bättrat på sminket. I kön in till Daltons hamnade jag och Ida bakom två killar varav den ena såg rätt okej ut. Hans polare är inte sen med att försöka få in en fot och slänger iväg kommentaren: "Har du träffat min kompis...." innan han hinner säga namnet så utbrister jag: Det är ju how I met your mother!! Killen kollar på mig och börjar garva och fortsätter sedan. "Jaha så du kollar på det, fan" haha, så jävla klockrent! Några high five senare och andra diverse sköna repliker från serien så kom vi in på Daltons och där träffade jag på Nisse och Emanuel och det var riktigt kul, en härlig kväll helt enkelt :) Lulu och jag konstaterade att vi är en perfect match! Det blir garanterat fler sådana kvällar :D Sen att vi båda försov oss och är lite halvt sega idag är en helt annan femma :P It was awsome!


På bild: Lulu a.k.a Ida


Kommentarer
Postat av: Siss

haha. Kul att folk kör med reggningsrepliker från tv-serier. Jag ska börja köra Joeys: how you doin? Och se vad folk säger ;D

2009-02-26 @ 21:19:56
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: