shopping!

Min shopping är lite annorlunda jämfört med många, eller alla som inte är fotograferar vill säga ;) Ett motljusskydd och ett minneskort är på väg hem till mig. Minneskortet kändes nödvändigt då jag förmodligen har två bröllop efter varandra att fota på lördag. Jag är inte den som är blyg med avtryckaren direkt :P  Motljusskydd säger sig själv varför det är bra att ha. Jag var lite småsugen på ett stjärnfilter också, men det tar jag nästa gång!

                           
Motljusskydd 236 kr                    minneskort 4gb extreme III 312 kr

Priser från cyberphoto.



Kommentarer
Postat av: dorion

gud vad många bröllop... jag ska också på bröllop på lördag :)

2009-08-04 @ 22:34:46
URL: http://www.daredesign.se/blogg
Postat av: Sessan

Jag är kass med detta med kameratillbehör, vad har ett motsolsskydd för funktion?

2009-08-06 @ 14:47:25
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: