Lycka till min vän!

Imorgon flyttar en av mina bästa vänner, som kommit att stå mig väldigt nära på väldigt kort tid, till Italien. Italien av alla ställen. Jag är så otroligt glad för hennes skull och jag vet att hon kommer klara sig galant. Men jag då? den 25:e mars detta år träffades vi för första gången och direkt fann vi varandra! Jag kommer sakna dig så sjukt mycket! Självklart kommer jag och hälsar på dig och när du kommer hem så festar vi igen!
 

Första kortet på oss två :)

















That´s my girl!


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh men jennie!! jag kommer börja gråta all over again :P



du är en av dem jag kommer sakna mest, du är min pärla! men tre månader går fort, sen har vi en vecka! för jag räknar med att du stannar i sthlm under den tiden ;) haha!



puss puss puss

2008-09-24 @ 10:16:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Italien av alla ställen :P Vad tråkigt, men säkert kul för henne :)

2008-09-24 @ 12:06:58
URL: http://therre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: