Telefonboksutmaning

Hittade denna hos Maria och var tvungen att fördriva tiden ;D
Man ska ta fram mobilens telefonbok och svara helt ärligt. Alla korten på bordet nu då!

Har du pussat nummer 2?
Nej det har jag inte, men Abomin är alltid min abomin :P (Klasskompis från gymnasiet)

Vad har du för relation med nummer 20?
Carina är min storasyster

När ska du träffa nummer 30?
Emanuel, det blir nog på söndag när jag kommer tillbaka till Sundsvall igen. :)

Är nummer 18 söt?
Haha, mammas sambo! Söt? nja, inte riktigt min typ direkt :P

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Annie, en tjej från journalistprogrammet. Trevlig, rolig och glad!

Gillar du nummer 14?
Ja, jag gillar Annika. En trevlig klasskamrat :)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Adam, gick samma kurser förra året så nej, det var ett tag sen.

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Cullen! Oj, det vet jag inte när det blir. Kanske på någon reunion fest i framtiden :P

Är du nära vän med nummer 23?
Nja, kan jag inte påstå. Ännu en klasskamrat

Har du gått på bio med nummer 4?
Alex! Nej ingen bio men filmkväll med hela gänget har det blivit

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Filippa var min projektledare under ett projekt i skolan, girls night out är jag alltid med på :D

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Alexandra, en till klasskompis, ja vi pratar om allt och inget :)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
André, ja, både en och tre stycken

Vad har du och nummer 24 för relation?
Crille ju, min systerson :) En riktig buse!

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Dorion, make up artist i Sundsvall så några plåtningar vore ju inte helt fel, men det kommer också ;)

Vad är det bästa med nummer 8?
Andreas, en vimmelfotograf, så ja, att han är intresserad utav foto :P

Brukar du och nummer 16 träffas?
Björn, en hallsting. På fest i hallsta händer det, men där är man ju inte ofta nuförtiden.

Mycket nöje! ;)


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kul att du gjorde utmaningen :)

2008-10-22 @ 13:45:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sabine

då kanske vi kan göra en kärleksplåtning i snö ^^ jättemysigt ju.

tar du betalt numera eller?..

2008-10-22 @ 13:48:49
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Siss

Ah den där var kul! Den ska jag med gö :P

2008-10-22 @ 14:47:56
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: josse =)

Varsågod! :)



Sv: Jo, visst är den mysig, men jag tycker inte om kylan, slask och sådant som kommer på vintern =(

2008-10-22 @ 14:52:15
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: Abo

Det är ju lite dåligt att du inte har pussat mig nångång under alla dessa år som jag har haft chans på dig

2008-10-24 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: