Sista minuten plåtning - Skåne

På söndag beger jag mig väldigt långt ner i Sverige. Närmare bestämt till Skåne och Ystad. Där kommer jag vara under veckan. Jag tänkte passa på att släppa några sista minuten priser som kommer gälla under de dagarna jag är där. En sista minuten plåtning fungerar som så att du själv bestämmer tiden för fotograferingen och du kan boka den tidigast sex timmar i förväg och senast två timmar innan du vill fotograferas. Det kan vara porträttfotografering, barn eller familjefoto eller kanske någon present till kompisen, pojkvännen eller familjen? Dessa priser gäller enbart under vecka 43 så passa på! Bokningar görs till min mail: [email protected]

Paket small:
I priset ingår en timmes fotografering, 4 högupplösta bilder
ordinarie pris: 850 kr
Sista minuten pris: 550 kr

Paket medium:
I priset ingår två timmars fotografering, 8 högupplösta bilder
Ordinarie pris: 1350 kr
Sista minuten pris: 750 kr

Alla priser är inklusive moms


Foto: Jag




Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

oj det var verkligen sista minuten :P

2008-10-16 @ 16:22:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Nina

Problemet var ju att dom hade lovat sol =(

Men, nu ska vi satsa på helgen istället =)

2008-10-16 @ 16:59:22
URL: http://volvos60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: