Gårdagskvällen

Jag klev utanför dörren igår kväll vid halv 7 snåret för att möta upp resten av gänget hos Nisse och Linn, Erik gjorde oss också sällskap. Två cider och lite snack senare åkte vi ner på stan för att äta. Jag och Emanuel tog lax på planka och det var mumsigt! Jag och Linn delade även på en flaska vitt som gjorde sitt :P Lite runda under fötterna gick vi sen vidare till Daltons där jag inte varit tidigare och jag var lite skeptisk i början. Men visst var det ett trevligt ställe, jag menar, hör man metallica i högtalarna det första man gör så är saken klar. Jag hade en riktigt trevlig kväll, sällskapet gjorde ju en hel del. Det får vi göra om tycker jag :) 


Foton: Jag



Jag har fått i mig den bästa bakis frukosten; äggröra på knäckemacka och pärondryck. Nu ska jag göra en kopp té och titta ut genom fönstret för att se de vita flingorna falla ner på marken och lämna ett vitt täcke efter sig :)



Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

härligt att det blev lyckat =)

2008-11-13 @ 14:29:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Siss

Ja det enda som hjälper en bakisdag är äggröra! Men fest mitt i veckan?? Det var länge sen för mig! Det är ju inte som förr direkt på gymnasiet, när varje onsdag innebar konrad, hihi. remember that? ;D

2008-11-13 @ 15:30:27
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: