Solsken och toast

Jag mötte upp Emanuel nere på stan efter att vi haft utvärdering i gruppen om Communicare. Vi fick ett väldigt bra omdöme ifrån gästerna och alla säger att det var de bästa Communicare på 12 år. Då blir man nöjd! Nu är det bara fredagsfesten kvar, sen är det verkligen över. Känns lite sentimentalt. Men fredag kommer bli riktigt kul!
Jag och Emanuel bänkade oss i alla fall ner på Svenssons bar och kök och åt toast och hade de trevligt. Sen förflyttade vi oss ut till solen och blev sittandes någon timme. Sen hamnade vi mitt i mc-träffen och jag var framme med kameran direkt. Såklart.


foto: Jag


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja fy fan.. man har påtok för mycket kläder asså. men men.. jag blir ju glad, och ja, fin av det!! hihi!!

2008-05-28 @ 22:45:55
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Saga

Coolt! Jag skulle också hänga på och köra med grabbarna ikväll men jag hade ett styrelsemöte att gå på :S Trååååkigt.

2008-05-29 @ 00:42:32
URL: http://sagador.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: