det som göms i snö...

alla har väl hört talas om uttrycket "det som göms i snö, kommer upp i tö?" Jag fick verkligen smaka på den nu när jag satt och kollade igenom bilderna från min fotorunda. Jag var fullt upptagen med att fota blommorna att jag inte lade märke till spindeln som smög omkring bara några centimeter ifrån mig. Hade jag upptäckt den så hade jag förmodligen fotat den också :)


foto: jag

Nu ska jag ge mig i kast med att försöka rätta till problemet som verkar uppstå för dom som använder firefox. Så ser det knasigt ut för er andra ett tag så är det för att jag är i farten :P Designen kommer alltså inte att förändras utan jag ska bara försöka få det att se lika ut vare sig man kollar i explorer eller firefox. Vilket nu inte är fallet.


Kommentarer
Postat av: Annika

Nämen, nu ser det ju fint ut igen med bloggdesignen!

Men spindeln var mindre trevlig, det är tur att du inte fick med den större på bilden. Här snackar vi spindelfobi! :(

2008-05-11 @ 19:16:03
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: Siss

EUW! den var ju stor också! AH. Jag hade dött om jag sett den, fy vad äcklig!



Du har ju fått lösenordet skickat på mailen. Ju? :)

2008-05-11 @ 20:03:54
URL: http://sicastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: