Last night

Känsliga läsare/tittare varnas

Jag kröp under täcket efter förra inlägget och somnade om, bra skönt. Sen strulade blogg.se så jag gick ut och tog en promenad, handlade lite mat och så. Men nu är jag redo att berätta om gårdagskvällen.

Jag anlände till Johanna (klasskompis) i sällskap med Ida (klasskompis och granne) ungefär vid halv 9 skulle jag tro. Det var redan lite människor där och en av dom hugg tag i mig och bekände att hon kände igen mig. Lite halvt skeptiskt försökte jag minnas att jag sett henne någonstans och hon hjälpte mig på traven. Det var ju såklart kakan som satt där i egen hög person! Första bloggaren som jag träffar irl. Väldigt trevlig och glad tjej måste jag säga :) Kul att träffa dig!

image582

Titt som tätt öste det på med en hel del människor från klassen och jag får erkänna att jag hamnade i en helt underbar klass! (kan inte säga så mycket annat eftersom några läser bloggen) ;D Det var riktigt roligt hela tiden. Pratade, skrattade och jag upptäckte att jag sjöng också (filmat) Sen efter telefonstamtal med Emanuel så hände något som påminde mig att jag faktiskt inte har druckigt på länge. Min kamrat toalett fick stå till tjänst och sedan var det adjö för min del. Vet inte om jag själv ringde till en taxi eller om söta Carro gjorde det åt mig men jag kom hem i alla fall och stackars chaffören måste ju trott jag var helt apatisk när jag satt och hängde med huvudet och det enda jag fick ur mig var "jag har druckigt lite för mycket" Jo, tack. "lite" för mycket. Så fort jag kom ur taxin slängdes resten upp sedan tog jag mig in i lägenheten och deckade. När jag vaknade imorse runt 7 snåret upptäckte jag att klänningen satt kvar på mig fast nere vid midjan, bh:n satt också kvar, sminket satt väl lite överallt och jag hade inte brytt mig om att lägga under kläderna som låg på sängen utan hittade en galge och ett halsband under ryggen. Skönt.

Nej, mina läsare, jag har inte photoshoppat mina vänner alls på bilderna. Det är så här dom ser ut. Helt seriöst. Jag kan inte heller med säkerhet säga vem som är fotograf. För det mesta är det väl jag, men jag har svårt att minnas att jag tog såhär mycket kort!? (Många fler finns)

image581



Tack Johanna och resten för en klockren kväll!


Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken kväll=) Låter som du haft roligt iaf trots en galge i ryggen:) Ha en bra lördagskväll!

2008-03-15 @ 17:52:43
URL: http://evelinalinnea.blogg.se
Postat av: karin

fina bilder! kul med lite kollagekänsla! :) ha en fin kväll!

2008-03-15 @ 18:09:57
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se
Postat av: Malin

haha okej =) nej det gör inte jag heller.. hatar hela upplägget typ, vi är kassa :P haha.. vad gör du?

2008-03-15 @ 18:21:14
URL: http://Chakrat.blogg.se
Postat av: Sophia

Hahaha! Klänningen runt midjan.. störtskönt! Kan ju lugna dig med att det var fler som fick llite mycket i sig igår. Själv somnade jag i fotändan av sängen men lyckades åtminstone få av mig kläderna iaf ;)

2008-03-15 @ 18:23:22
Postat av: Karolina

ojojoj Jennie, vilka bilder! :) tack själv för en trevlig kväll! ja, det jag minns av kvällen var ju trevligt iaf :D jag skyller på bålen...

2008-03-15 @ 18:25:24
Postat av: Missjeni

Karolina: haha ja den där bålen alltså. Den satt där den skulle, jag skyller också på den...

Sophia: Haha, fan vad skönt att höra att man inte var ensam i alla fall :D Känns skönt! Jag ska jobba på det där med att få av mig kläderna nästa gång ;D

2008-03-15 @ 18:52:47
URL: http://jeni.blogg.se
Postat av: Kakan

Vackert!
Och det måste heeelt klart vara bålens fel :)

2008-03-15 @ 19:05:30
URL: http://kakansfoton.blogg.se
Postat av: Malin

nää.. jag trore
blir lättare att komma ihåg malinm.se.. det rimamr liksom mer. sen vet jag ju inte om jag vill köra på chakrat som nick hela tiden =)

2008-03-15 @ 19:18:44
URL: http://Chakrat.blogg.se
Postat av: Siss

För det första märker jag väl själv om man ser texten eller inte på mina bilder. På den här skärmen syns det vad som står. Sen om det är olika skarpt har väl att göra med datorn man sitter vid. Men själva poängen var inte ens texten vid bilderna heller, så. Du kan ju säga vad du tycker, inte vad jag ska och inte ska göra.

Roliga bilder från igår, mindre roligt att du drack för mycket, igen.

2008-03-15 @ 23:05:23
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Härliga bilder :)

2008-03-16 @ 13:29:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: