smile, and the world will smile with you

Resan till Norrköping gick bara bra, vi fikade som hastigast hos tvillingen och jag fick med mig några plagg därifrån också. Tack och bock! Sen fortsatte vi mot Danmark och kom fram till bron precis under solnedgången. Behöver jag säga att jag hängde ut genom fönstret på bilen för att fånga en bild? Idag har vi varit ner till stranden och på vägen fyllde jag snabbt upp minneskort nummer ett. Så vi har även varit en sväng in till centrum så jag fick köpa ett nytt. Tre stycken ska jag väl klara mig på? Snart ska vi bege oss ifrån mammas bror och våra kusiner för att istället hälsa på mormor. Jag har inte hunnit med att träffa en av kusinerna men jag får en chans till på tisdag då vi kommer tillbaka hit.


smile, and the world will smile with you har fått en helt ny innebörd för mig.

Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag kan se det framför mig när du hänger ut med kameran :P



otroligt vackert foto!

2008-06-07 @ 15:55:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hihi.. nä, de vill jag då inte!

men visst är den fin..=)



jag skriver inte att dina bilder är snygg längre, men de vet du att jag tycker=) du är duktigt!

2008-06-07 @ 16:02:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha vilken rolig!! Såg du det när du fotade eller först när du såg bilden på datorn?

2008-06-07 @ 21:07:12
URL: http://aes25.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: