Godmorgon sunshines

Många som är pigga och glada idag?  Jag är lite extra glad idag för imorgon sover jag inte längre ensam. Du hörde mig! Min underbara Emanuel kommer till storstan och spenderar några dagar med mig. Det var exakt 4 veckor sen vi sov tillsammans sist. 4 veckor!! Så länge har vi aldrig varit ifrån varandra och jag har saknat och ringt och ringt och saknat varje dag. Men det är bara nu jag kan tjata lite för jag vet att imorgon så är han här! Lovley! Jag har stoppat i mig lite frukost så nu är jag redo för en lång arbetsdag. Har du fått din frukost idag? Ja, ibland är det ju kanske inte så lätt att fånga sin frukost. Vi människor har det bra som får den serverad. (Tråkigt att kvalitén försvinner så fort man lägger upp bilder på bloggen. Men men, what to do about it?!)


Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Annika

Nääe, min systerson är sötast!! Din kan få vara näst sötast :)

2008-06-25 @ 13:07:45
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: Sica

haha, vilken rolig bild du lyckades få till :)

2008-06-25 @ 15:14:43
URL: http://sicastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: