Före och efter

Sitter hos pappa nu efter en heldag i hallsta. Gårdagskvällen bjöds på trevligt sällskap, stekande sol, vin och singstar. Jag kan erkänna att jag och Vicco satt med singstar till halv 4 på natten och skrålade. Härligt. Så blev jag kvar över natten och slocknade hemma hos Hanna. Tackar för sovplatsen! I hallsta har jag även tillbringat min dag med att besöka systern som fyller år idag. 30 + + + stod det på tårtan, say no more. :P Det var väldigt kul att träffa systrarna igen och vi bokade även in en familjeplåtning till nästa helg. Självklart ska jag vara fotografen ;) Sen gick jag förbi farmor en sväng och pratade lite innan Johannes kom och ville umgås. Men gårdagskvällen tog ut sin rätt och jag känner mig mer trött än pigg. Så istället för att festa ikväll igen så stannar jag hemma hos pappa framför tv:n och mina bilder. 

Före och efter plåtningen med Sanna. Till slut fick hon värma sig i en varm handduk. :)




Foto: Jag
Modell: Sanna



 



Kommentarer
Postat av: Angie (:

Fina och mysiga bilder :D

2008-07-05 @ 21:09:55
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina bilder återigen.

Och ja, det är helt otroligt att man aldrig lyssnar på kroppen förrän det är för sent. Uff!

2008-07-05 @ 22:45:55
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: