när kommer den?

Jag hade tänkt att skriva om hur glad jag är idag över att mitt objektiv har kommit! Men när jag vaknade och kikade ut i hallen för att se om posten hade kommit med min avi så var det helt tomt där :/
När kommer mitt älskade objektiv?
Jag letade på bussgods.se och fick se att det faktiskt har anlänt till Sundsvall men sen då? kör dom ut det till mig, får jag en avi att komma och hämta det eller ska jag bara åka dit ändå?

Någon som har varit med om att få produkter transporterade via bussgods förut?

Jag ska ta en dusch, eller kanske ett bad till och med. Sen slänga upp lite bilder. Vad tycker ni om det? :)


Kommentarer
Postat av: Melina

har aldrig beställt därifrån..

2008-01-14 @ 14:42:42
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: