Ledig Fredag

Idag är jag ledig från skolan. Det var sååå skönt att vakna av sig själv. (Om man bortser från när Emanuel åkte imorse halv 7 och när mamma ringde runt 9) Idag hade jag nästan tänkt pallra mig ner till ICA och köpa lite ingredienser och baka cupcakes. Man blir ju så sjukt inspirerad av Blixman och sugen :P

Först ska jag i alla fall äta lite frukost, ta en dusch och fixa håret med min nya volume master som jag kammade hem igår. En plattång följde med också och jag betalade endast 279 kr för båda. (Hade ett presentkort i fickan)
Sen får jag se om motivationen vinner över det värdelösa vädret.

Ikväll spelar Emanuel och grabbarna andra sammandraget av elitserien. Det går av stapeln i Härnösand också så det betyder att jag ska åka dit och bänka mig :D

Måste bara säga att det är jättekul med alla kommentarer på min porträttbild. :D Det kommer upp en till senare.
Hoppas att den får lika bra respons som den förra :D

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: bäst

jag har också precis köpt en volym master! hihi :P

2008-01-11 @ 12:09:17
URL: http://siktarhogt.blogspot.com
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

åh tack... jag kände mig lite sån.. nyss.. så jag var tvungen att frysa det ;) haha...

2008-01-11 @ 12:53:13
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: