Kvalitets tid

Eftermiddagen/kvällen har spenderats med Emanuel och hundarna. Jag har saknat de små trollen :) Så fick jag köra lite bil idag också. Var tänkt att jag skulle låna Emanuels bil imorgon till härnösand. Men då jag inte kört bil sen i somras så ville jag provköra den först. Jag kände ju direkt att jag inte riktigt kunde lita på att resan skulle gå smärtfritt så det blir buss istället. Snällaste Emanuel hämtar mig på kvällen sen :) Men det var i alla fall kul att köra lite bil igen, jag har faktiskt aldrig kört i Sundsvall under tiden jag bott här :P Lite kul är det ju eftersom det var ett och ett halvt år sen jag flyttade hit. Men det blir ändring på det nu, Emanuel har lovat att vi ska köra runt lite så jag kommer igång med det igen! Vad skulle jag göra utan honom :)


Foto: Jag
På bild: Emanuel och Bonaparté :)


Kommentarer
Postat av: Jess

svar; Nej verkligen inte :)

2008-12-27 @ 01:49:34
URL: http://jessicasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: