Impulsiv onsdagskväll

Gårdagens kväll bjöd på en spontan förfest hos främlingar, en spontan utgång, några glas för mycket och en sen hemgång med några spontana nattsamtal tätt följt av en rejäl baksmälla och kortslutning i badrummet. Emanuel är en ängel. Han kom med hamburgare och strips till mig idag. Finns ingen bättre människa! Gårdagens bravader sitter i kroppen fortfarande men det är sånt man får ta. Jag måste ta tag i dagen ändå. Jag och Emanuel ska ut och fota lite grejjer till honom och sen måste jag plugga. Välkommen tillbaka till verkligheten.


Vi två är bäst!


Kommentarer
Postat av: Siss

Ja ni har onekligen ett speciellt band emellan er :)

2008-12-04 @ 21:06:20
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: