Can you take it all away?

Jag har hamnat i ett "puddle-of-mudd-stim" just nu känner jag. Ibland fastnar jag hos ett band och bara repeterar deras låtar om och om igen. Lyssnar på texterna, musiken och känslan jag får utav låten. Den här är en utav alla deras underbara låtar. Rakt in i själen går den. You could be my someone.



Hemkommen från skolan. Examinationen grillade oss. Men vi fick fan ett bra betyg ändå, ett C är inte fy skam på något man aldrig gjort tidigare! High five! Det är en hel del snö ute nu men självklart även plusgrader så får väl se hur länge snön orkar kämpa emot och ligga kvar. En, kanske två dagar i alla fall? Lite bilder dyker upp senare, men vem uppskattar inte bra musik såhär innan lunch på en onsdag förmiddag?


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Har nyligen recenserat deras nyaste album!

2009-02-16 @ 16:19:16
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: