vilken kväll!

Igår blev en väldigt lyckad kväll hemma hos mig. Vi var några stycken och jag fick väldigt fina saker :) Mina klasskompisar var söta och köpte choklad, en karaff och kökshandduk åt mig. Av Maria fick jag ett väldigt vackert armband och av Emanuel ett guldarmband som jag föll för och aldrig kommer ta av mig. Tack älskling! Fick även en flaska bubbelvin av Nisse och Linn och tekoppar av bästa vännen. Så sjöng alla för mig också vilket jag blev väldigt glad för :) Tack alla för att ni förgyllde min kväll! Runt tolv drog vi till stadshuset och jag har svårt för deras musik men det funkade väl ett tag ändå :)

image691

Idag har jag spenderat hela dagen med Emanuel efter att Janika och Maria åkte hem igen. Det blev en långpromenad med Mika och väldigt god mat. Nu ska jag slänga mig framför tv:n och gosa med min chipspåse resten av kvällen. Fler bilder kommer också dyka upp. Garanterat.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Tjusiga bilder, ni verkar ha haft en kul kväl!! :)

2008-04-12 @ 23:01:22
URL: http://evelinalinnea.blogg.se
Postat av: Maria

aww bilden på oss är underbar hihi :D
du måste skicka den och när vi dansade

2008-04-13 @ 12:17:10
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: