helg i Sundsvall


Igår blev det en mysig förfest kan man kanske säga, började skitbra med någon timme spenderas i spa-avdelningen hos en kompis lägenhet. Bra skönt att bada bastu, bubbla lite och dricka cider. Sen blev det lite flipperspel och det klassiska worms-fighterna =). Sen vet jag inte vad som hände men någon tyckte det var roligare att glo på tennis så i alla fall mitt festhumör sjönk snabbt i botten och jag undrade om det var såhär alla förfester skulle vara. Då saknade jag er, hallsta i hjärtat. Där det är röj från början till slut och även dagen efter. =) 

Men det är ju så, saker förändras. 

Idag har jag "stor-städat", golvet har varit så skitigt efter den förra ägaren till lägenheten så jag var tvungen att inköpa lite städgrejer och sätta igång och kirra resten så att folk kan gå in och ta av sig skorna utan att  bli svarta. 
Dessutom luktar det finemang nu :D

Snart ska jag ställa mig och göra lite mat, idag blir det pasta med ost och skinksås. Det är jag värd. 
Sen har jag faktiskt kollat på två andra lägenheter. Ja, jag blir nog inte långvarig här i Nacksta. Men det blir bra iaf.

Nä, magen vill ha mat nu. 

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: