natt samtal


Gomorgon sverige!
Mitt drömscenario slog inte in, men min telefon ringde 00:20 och när jag svarade så fick jag höra Emanuel i andra änden :) Äntligen är han hemma! Så skönt att få höra hans röst. Jag längtar tills vi ses, om ungefär någon timme sådär, han lär ju vakna först. :)

Solen lyser, himlen är blå och det ser ut att kunna bli en väldigt bra dag :)

Så måste jag också tillägga att Anna fyller år idag :D
Grattis grattis vännen :D :D Ska bli sjukt kul att ses igen på fredag, var nog snart ett år sen ? :S
Hoppas din dag blir bäst!


do you remember those times? :)
image76


Kommentarer
Postat av: Anna

Lätt pärlan fasen det var tider det ;) fan vad kul vi hade! kommer bli härjeri för våran del på fredag Saknar dej! Puss

2007-10-09 @ 12:43:15
Postat av: siss

Okej, okej . jag ska ta bort sminket ikväll, lovar. Men jag skulle nog behöva en piska eller två ifrån dig :P Nej, man ser förhoppningsvis inte ut som en svamp i mössorna. Dom är till för att värma, stora och härliga!

2007-10-09 @ 12:48:20
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: