Jag ser de snöar...


enligt smhi skulle snön komma idag. Jag brukar visserliggen inte tro på smhi, men jag kände på mig att det skulle nog falla en och annan snöflinga idag. Det har varit skapligt kallt många kvällar nu och temperaturen sjunker snabbt. Så när jag och Emanuel satt och åt som bäst så såg jag allt en snöflinga falla till marken och en till och flera stycken :) Jag blev glad, Emanuel blev arg. Han gillar inte riktigt vintern när det inte är vinter. Så att säga.
Har någon mer fått se snön idag?

en dryg tågresa senare mötte jag mamma i Västerås :) Hon har gjort det jäkligt snyggt här faktiskt.
Funderar lite på att hoppa skolan och flytta hem igen ;D neeee, kanske inte fullt så seriöst.

Nu ska jag kolla på tv med mamma, sen sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: