home sweet home



Visserliggen är jag redan "hemma", Fast jag tycker ändå att hallsta alltid kommer att vara mitt "riktiga" hem. Det känns när man passerar statoil iaf, att nu är man hemma :)
16:08 åker mitt tåg från sundsvall och så möts jag upp av mamma i västerås 21:07 :) Det ska bli så skönt att komma hem igen. Det känns som om det var evigheter sen.
Imorgon kommer också Jessica hem, så vi blir som en stor familj igen :D Jag ska njuta! Det är jag värd!

Nu har jag städat hela lägenheten, dammsugit och grejjat. Duktig jag är.
Ska bara packa klart nu sen kommer Emanuel och hämtar mig, vi ska äta lite mat innan jag åker :) Sjuklingen får stanna hemma. Sad but true.


Hallsta, here I come!


Kommentarer
Postat av: siss

västen är din! jag tar med mig den svarta också, lägger upp fler bilder idag, så hojta till om jag ska ta med mig nått mer! vad fuskigt att du är hemma redan ikväll. men vi ses imorn då. puss!

2007-10-11 @ 13:17:33
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: