dessa drömmar



idag vaknade jag lite titt som tätt och småkikade på klockan innan jag snabbt la mig ifrån den och fortsatte att sova lite till. Eller ja, jag gjorde några tappra försök. Så fort jag slöt ögonen så var dom där igen. dessa drömmar.
Jag börjar bli en aning mått frustrerad. Det har ingen bra sammanhållning heller utan det börjar med att jag skaffar hund och pysslar om den, hoppar sedan vidare till att någon i familjen får ett till barn och tar hand om den istället för att sedan vistas utomhus och göra barnförbjudna saker till att slutligen åka på en luftmadrass igenom stans alla  backar i 200 km/timmen. 

Vad betyder det här?

Är det meningen att vi inte ska fatta varför vi drömmer vissa saker?
Jag börjar i alla fall på tok ryck på dom.

Brukar du också ha helt världelöst skumma drömmar? Eller är jag ensam?!


Idag är det måndag och jag är ledig från skolan (vad barnsligt det där lät) men universitetet då. Låter mer korrekt och vuxet. På fredag ska vårat sista grupparbete för kursen vara inlämnad och sedan är det redovisning och tenta. Jag längtar inte. Nu ska jag gå och ta en välförtjänt dusch och sedan äta.


Kommentarer
Postat av: Siss

haha, en dröm jag inte kommer glömma är när pappa var cowboy och jag ville bli indian. rymde till indianerna och han skulle komma och hämta mig men han sköt mig i ryggen när jag inte ville följa med hem! Vaknade precis när jag föll till marken. läskigt va. dumma pappa.

2007-10-29 @ 14:13:06
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: