tentajävel



Jaha, imorse 08:00 klev jag upp. Sedär ja, när hände de senast?
08:05 var jag i full gång med den där jävla tentan. Första för programmet så man va ju en aning nervös. Vilket senare bara ledde till att jag blev förbannad när man insåg hur jäkla komplicerat det var.
16:00 skulle den vara inlämnad och jag satt ända till fem minuters nedräkningen innan jag var klar. Något svettig i pannan bifogade jag den där jäkeln i mailet. MEN. Självklart.... det tog längre tid än väntat att få iväg mailet, inte förrän 16:02 skickades det iväg. Fanskap. Helvete. Tentajävel.

Jag får hoppas att min lärare har viss överseende med dessa fjuttiga minuter. Annars är jag stekt.

Sen har jag även hittat min nyårsklänning :D ska nog ner på stan imorgon och köpa hem den så länge den finns kvar så att säga. Nej, det är ingen jävla cavalli klänning. Den är snygg, elegant och billig!
Hur den ser ut? Tja, det får du se på nyårsafton ;)

Ikväll kommer mami :D sweet man!


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-10 @ 07:43:40
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: