Frukost



Inatt stängde jag av mobilen, dels för att spara batteri då jag glömde laddaren i sundsvall och dels för att slippa bli väckt på morgonen. Det funkade. Jag fick sova hur länge jag ville och jag sov! Det var nog ett tag sen jag fick en riktig skön nattsömn. Så det var uppskattat! Nu kanske jag kan vara som normalt folk igen :P (Jag sa kanske)

Efter att ha vänt upp och ner på villan och desperat letat efter en usb-laddare till mobilen så började jag ge upp.
Satte mig här och har glömt bort frukosten! Den som ska vara det viktigaste målet på dagen.
Illa. Bäst jag går och tuggar i mig något! En kopp té vore inte dumt heller, mamma vägrar liksom att skruva upp värmen här. Hmpf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: