dolt nummer






image48      
Oooookej. Vem ringde mig idag den 31 maj 17:18 från dolt nummer? Det var inte dom två som jag vet av har dolt nummer, så om du känner dig träffad så hör av dig till mig snarast, jag är extremt nyfiken på vad du ville.

En annan intressant sak är att jag har varit ute och gått idag... twice! Yää, jag känner mig hurtig. Så jag förtjänar lite beröm och köpte hem lite chips och en chokladbit. (Doh!) Men jag ska ändå ut och gå imorgon också så det gör inget.

I helgen trodde jag att jag skulle få träffa min Emanuel, men tji fick jag. Han ska tydligen jobba helg :/ Oh well, jag får tydligen inte alltid som jag vill ändå. Det är synd.
Men till veckan, då jävlar! Då är han min!

Som sagt: jag är lite weird ---->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: