Vårväder

Det  har verkligen blivit kalas väder nu de senaste dagarna, fast jag är nog inte ensam om att ha märkt det. =)
Jag har funderat starkt på att lägga mig och sola två dagar i rad nu, fast jag har bangat ur bägge gångerna. Jag är nog inte så modig än. Men det vore ju bra skönt.

Idag har jag i alla fall varit ute och promenerat lite. Svängde förbi banken också för att byta batteri till min internetdosa. Det skulle kosta 30 kr men Manne - han bakom disken som hjälpte mig, orkade helt enkelt inte ta betalt när jag bara hade kortet. Så jag fick det gratis *moahaha* Ett säkert sätt att lura banken på pengar: ge fan i att ta med kontanter! 

Nu när sommaren är på ingång så kommer jag på så mycket jag vill ha. Nackdelen är väl att det inte går ihop med min ekonomi. Skönt att jag fyller år snart, kanske man får något som kan strykas från listan :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: