"Till sommaren ska jag bli fit"

Nu börjar snön smälta bort, då börjar jag gå ut och gå igen för att "bli fit" till sommaren. Magen ska bli plattare och kärlekshandtagen får gärna bli minimala, bara sådär läckert så att de byter namn till "fina kurvor" istället. Så idag var jag ute och gick igen, en kortare promenad, men jag skyller på Joel.

När jag kom hem satte jag mig genast och började läsa i nya Hennes tidningen som kommit, ja, jag är prenumerant på den.
Hur som helst så läste jag att man bli känd genom att blogga. Jaha, va coolt. Är jag kändis nu? Nehe.
Jag kan nog räkna ut på ena handen hur många besökare jag har till min blogg och halva handen på hur många som faktiskt läser det jag skriver :P

Anyway. Får att återkomma till min plan om "bikinikroppen" till sommaren så har jag inte riktigt kommit igång med motivationen kanske. Visst, jag är ute och går och snart även pumpar situps och annat vettigt för att få ner den. Men mellan raderna då? Tja, just nu sitter jag och väntar på min pan pizza som ligger inne i ugnen, för att inte tala om det kalorier jag kommer häva i mig ikväll genom sprit och andra onyttigheter.
Men jag försöker fortfarande intala mig själv; "Till sommaren ska jag bli fit" 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: