midsommar



dagen kunde ju börjat bättre... vila i frid och jag hoppas att du inte dog förgäves. Hallstahammar kommer aldrig mer bli sig likt.

Jag, Janika och Adelina begav oss till Gävle med hennes brorsa + vänner i släptåg. Det blev ett väldigt trevligt midsommarfirande med nya ansikten och gamla bekanta. Jag hade kameran med mig, of course, och tog en drös bilder som kommer att dyka upp på diverse ställen. En mycket trevlig kväll. Natten blev inte så inbjudande eftersom jag bara fick 4 timmars sömn och med mina två timmar från torsdagsnatten var jag inte nöjd. Med solen i ansiktet och ont i ryggen klev jag upp 05:50 i sällskap med en till morgonpigg lärka och krossade honom i kubb, jag insåg att jag förmodligen har en naturförmåga när det gäller de spelet.

Nu är jag äntligen hemma igen och kommer inom en kort framtid (några minuter) gå och slänga mig på soffan för att försöka blunda en stund i alla fall.

adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: