fotomania del 2



Jag har nog fått ett slags hysteri när det gäller foto, nu vet jag vad som har saknats i hela mitt liv!! Det kan ha hänt att jag har "förlorat" mig själv i fotovärlden, men det fungerar alldeles utmärkt för mig.
Dagen i ära har bestått av stan med mamma och sedan hem och kolla igenom 190 bilder, kasta de som kastas skall och redigera och spara det som sparas skall. Det tar sin lilla tid. Men hua va kul det är :)

Sen borde jag ju behövt packa till imorgon då jag åker till Gävle med ett gäng galningar, dels Janika, och fira midsommar i någon hyrd lokal! Det ska bli spännande att se hur de slutar!
Gissa om jag kommer ha kameran med mig!! 

Glad midsommar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: