Helgen!

Natten till fredagen fick jag se Emanuel och grabbarna spela live över internet :) Det var underbart att se honom fast det bara var via en dataskärm! Varken hörts av eller setts sen söndag morgon :/ sakna!!!

Men fredagskvällen resulterade i alla fall i utgång på konrad. Förfesten hölls i Råby centrum och i en schysst lägenhet. Fåtöljerna diggar jag mest. Min bästis under kvällen :P Taxi till konrad och skakade rumpa. Några brudar ville bitcha med oss men dom kände igen mig och lät det va. Haha, respect!
Valde dock fel skor och efter en timmes dansade så strejkade mina fötter och jag begav mig ut för att åka hem och sova istället. Matte var snällis och hämtade upp mig, lite käk på det och så sov man fint sen! Fick man se den grabben igen också, va fan på tiden :P

Imorse blev det stan med Anna och njuta av slutrean. (Nog för att jag inte kunde njuta fullt ut med tanke på begränsad ekonomi) Men jag fick i alla fall hem en kofta, en halsduk, hårspray (viktigt) och stayups. Typ det som behövdes.

Idag tänkte jag ta det lugnt, tvätta lite och möblera klart nere hos mig (påbörjade det igår)

Imorgon bär det av mot norrköping, sedan Stockholm på tordags och träffa Emanuel. Finally!!!!

Tack för mig.
Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: