14 februari 2007

Ännu en "alla hjärtans dag-dag" då man ska ge varandra lite extra mycket kärlek. För mig är dagen egentligen överskattad, men den är även mysig :) Så jag kniper igen och ser glad ut och hoppas att alla som jag bryr mig om får en fin dag :)

Igår beställde jag en liten blomma som skulle skickas hem till Emanuel. Den kommer nog fram nån gång under dagen :) En liten fin gest sådär. Sen om han gillar blommor skiter jag i :P "Det är tanken som räknas" ;D

Fast det blir inge alla hjärtans dag mys för min del idag. Jag ska snart ge mig ner på samhället till gröna butiken, sen posta lite brev och köpa diverse grejer som behövs för att slutligen gå hem igen.
En helt vanlig dag med andra ord.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: