en lördagskväll



Idag vaknade jag av att Emanuel väckte mig genom att klämma på min näsa. Ungefär det värsta sättet att bli väckt på. men han gillar det, helt enkelt. Det har liksom blivit en slags drog för honom.

Vi var ut i snövädret och tog bussen till stan, kämpade oss hem till honom och tog bilen till birstacity. Fick tag på en klapp till Janika och sen åt vi onyttigt på donken.
Sen har det bara blivit mys framför tv:n. Eller okej, jag kollar på tv och Emanuel springer fram och tillbaka mellan datorn och mig. fair enough :P

Vi ska kolla på film senare. Så vi var precis förbi ICA och bunkrade upp med lite chips, dip och annat som kan tänkas bli användbart vid filmtittandet.

Men såhär tar jag vara på min lördag iaf.
Hur tar du till vara på din?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: