Pride



Japp. Jag och Janika skulle på Pride för att se paraden. Absolut. Så var i alla fall våra plan.
Sen att vi körde vilse tre gånger och inte kom fram förrän paraden var slut är en annan femma.
På något sätt lyckas vi alltid hamna i klistret när vi är tillsammans fast lika lätt tar vi oss ur det!

Det blev i alla fall kröka på kvällen och sedan ut i storstan för att dansa fötterna av oss.
Riktigt kul var det och riktigt full var jag. Trots att stället mer liknande silk med sina "små" barn och utlänningar (inget illa i det, lammkött är väl trevligt och utlänningar kan ju faktiskt dansa) Så blev resultatet av kvällen mycket väl godkänt. Korven på vägen hem var liksom pricken över i:et. Somnade på tre röda och vaknade upp till upptäckten av mängden armar och ben som fanns. (pula in 6 stycken på 22 kvadrat så fattar du vad jag menar)

Allt som allt: Helgen med Janika blev lika bra som jag hade trott, om inte bättre.
Lite minus i kanten för att jag inte hann med att träffa Johannes, men jag får bita i det sura äpplet och ta igen det nästa gång :)
Visst?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: