I had a dream last night, you were there.



Igår fick jag en hel del "stuff", som är bra att ha vid en flytt, från Carinas kompis. Lite tallrikar, muggar och till och med en kaffe grej. (kan ju vara bra att ha de gånger man får fint besök och gästerna skriker efter kaffe)
Men jag själv håller mig undan koffeinet ett tag till. Klarar mig så bra utan det så varför ta ytterliggare vuxenpoäng när man kan vara barn?

Förkylningen vägrar att ge med sig, jag tror till och med jag är sämre nu än vad jag var igår.
Vilket förmodligen leder till en vit helg. Men då kanske man kan passa på att packa lite.
Vore också en idé. Fan, fan, fan. Det känns fortfarande inte som att jag verkligen S K A flytta. Kan någon nypa mig i armen så att verkligheten kommer ifatt mig och får mig att göra lite nytta för en gång skull.

Ångest, ångest.



"I had a dream last night, you were there,
you held my hand so tight, do you remember?"


Kommentarer
Postat av: siss

Välkommen till vuxen världen siss. :) Vet hur det känns att ta steget, och det blir tufft i början, eller hela tiden, men samtidigt älskar man det! Your gonna be great.

2007-08-16 @ 14:22:27
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: siss igen

du ska btw hjälpa mig med min blogg design!! och därmed basta!! du har ju skitsnyggt. !!

2007-08-16 @ 14:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: