Bye bye love


Imorgon flyttar jag, känns fortfarande inte riktigt, riktigt verkligt. Trots att kärran är lastad och det ekar lite lätt nere "hos min del" Men när jag väl står i dörröppningen till min nya lya så kanske det går upp för mig.
Får hoppas på det. Idag har det varit full fart från start. Packat, vart in till stan och köpt lampor, hämtat pappa, lastat kärran, fikat med familjen och nu har jag fått sätta mig ner. Det är väl lite småsaker som ska ner fortfarande men det är sånt jag behöver. typ täcke och så.

Fredagen blev ju hyffsat bra iaf, kunde dock blivit bättre om man bortser från en del. Men men, jag tycker i alla fall det var kul så länge det varade, jag deckade så sent/tidigt som tio i fem = sist! Sen var det några slöhögar som låg utspridda lite överallt i huset i diverse sängar och soffor ;P

Sen har jag aldrig vaknat upp mer bakis än vad jag gjorde i lördags. Storasysters kommentar när hon såg mig var "vad du än gör, kolla dig INTE i spegeln!"
Oh, thanks mate, kul och se dig också. tyvärr hade hon ju rätt. Risigare fick man leta efter. Men inte mer än rätt. Tycker jag. Min fest = jag ska vara fullast och bakfullast. Jag tror jag lyckades med båda delarna.

Bilder finns tillgängliga i veckan. För den intresserade.

Adjö hallsta. See ya.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

lycka till ! Jag har också börjat plugga i år ! Kram

2007-08-26 @ 22:33:05
URL: http://rebeccasfantasi.blogg.se
Postat av: =(

jag kommer sakna dig.. så det gör ont i mig.. bästises

2007-08-27 @ 08:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: