fyllesvin

Igår ville jag bara supa ner mig och dränka mina bekymmer för en stund. Det gick rätt så bra. Så ringde jag och pratade med min Emanuel mitt i natten också, det är tydligen en fetisch jag har fått. Jag bara måste ringa honom på fyllan.  Somnade i alla fall sött efter det. Men vaknade upp värre, baksmällan slog in och jag börjar väl så smått få tillbaka aptiten igen. Det ska bli fint att få äta normalt igen, istället för att pina i sig varje tugga.

Idag ska jag inte göra nått alls, eller i alla fall så lite som möjligt. Fick fram en till tavla idag faktiskt. Den blev fin, undra bara vart jag ska ställa den. Den måste ju synas i alla fall. Jag måste ha fler ramar.

Just ja, sen kom jag på mig själv igår med att avsky hallsta, igen. I just have to get the hell out of here. Med andra ord - jag måste flytta. Pallar inte med hallsta längre, det funkar inte att bo kvar här. Jag trivs inte och det finns i princip inte mycket som gör det värt att stanna. Men för att flytta måste jag ha ett jobb, eller komma in på skola. Det vore i alla fall lite trevligt med pengar från alfakassan. Har absolut ingen chans att försörja mig själv. Kul va, 21 år som fortfarande bor hemma och snyltar på morsan. Stackars mamma.

Jag saknar Emanuel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: