Könsord vad trött jag är

Julhandeln idag var trevlig och gick som smort! Eller, iaf för mitt sällskap :P Jag själv fick nöja mig med två avklarade klappar iaf. yeeej, blir att åka in efter jobbet på fredag.

Provade nya cheesburgaren idag, ja den med bacon och den satt riktigt fint! Jag bestämde genast att det skulle bli min nya fyllemat efter krogen! Kommer min mage må bra :D

En riktigt trevlig dag och v-åsarna hade till och med lite julmusik som strömmade ut över torget och gav mig julstämning för en stund :D
Haha så är det alltid kul att se att man skapar trafikstockning när folk får syn på en :D Ibland är man bra snygg :D yeye, kul var det :)


det var allt för mig, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: