Jag ser det snöar

På jobbet under lunchen sitter jag och madde och räknar lastbilar. 100 stycken for förbi under en timme. Yeah, viktig information där, se till att kladda ner på ett papper och sätt upp det på kylskåpet så ni vet hur kul vi har det på jobbet :D

Under rasten på eftermiddagen sitter jag och tomglor ut genom fönstret och upptäcker en snöflinga, och en till... och jätte många :D Blev som ett barn på julafton och hoppade runt i köket av glädje över att se snön falla :D Haha,  cp man är. Iof har jag och Madde haft väldigt svårt att vara "normala" idag överhuvudtaget, men det är nog därför jag fortfarande överlever på jobbet som i övrigt är trist! Skönt att jag tar ledigt imorgon!

Köpa lite klappar tänkte jag :) (Lär väl vara på tiden kanske)

Jaha, nehe, det var allt för idag. Nu ska jag öppna 19:e luckan i min kalender och vänta tills nästa dag då jag får ta en till :)

ADJÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: