Hört på jobbet

Lite roliga/minnesvärda citat som jag hört på jobbet:

Del 1.

Madde: "Hej jag heter Madde och jag ringer från upsala nya tidning"
Kund: "Jaha, du menar gubb brallan"
Madde: Erhm, jaha är de tnågot smeknamn du har hittat på eller?
Kund:  Nej, de är ju allmänt känt, vet du varför det kallas så?
Madde: Nej?
Kund: "Det står inget i den"

HAHAHHAHA, ja iaf jag tyckte det var kul (A)

Del 2
(efter ytterliggare en fajt mellan mig och madde om vem som fick iväg flest ordrar)
Kalle: "Vafan, brudarna börjar likna oss grabbar nu, kommer i mjukisbraller, blir tävlingsinriktade och madde har till och med en dreggelfläck på brallerna, fan va häftigt ! "

Haha :D ja, iaf vi tyckte det var kul :)

konrad ikväll? Ser så ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: