Macro

När jag fann mitt intresse för fotografering så var det framför allt macro fotografering som jag fastnade för. Att komma nära och ta fram sånt som ögat förbiser. Nu har jag sålt mitt macro objektiv. Efter att ha gått över till att fota porträtt så hamnade macro objektivet i kameraväskan och där har det legat orört i ett år. Dess nya ägare kommer ha mycket glädje av den dock då jag tog några sista bilder med det häromdagen för att se att det spinner på precis lika bra som det alltid gjort.
 
 
Canon eos 5DmarkII + Canon EF 100mm 2,8 Macro
 
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

Åh, är sugen på macro objektiv själv ju! Men som du säger, det skulle nog ligga ganska orört i min kameraväska också trots allt. Men det blir ju så himla fina bilder!

2013-09-13 @ 13:23:49
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Maria

Superfina bilder! Åh du skulle ha sålt det till mig :)

Sv; Lucas har ju redan någon som tar fantastiska bilder på honom! :D

2013-09-14 @ 19:48:27
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: