personlig workshop - fotografering med par

Idag har jag och Johanna fotat Daniel och Katrine. Jag gick igenom hur jag tänker vid en fotografering, hur jag får paret att slappna av och hur jag tänker kring komposition och bakgrund. Daniel och Katrine var exemplariska som modeller och gjorde ett fantastiskt fint jobb framför kameran!
 
Här kommer en liten förhandstitt! Det kommer mer, jag lovar! (Ett tips är att gilla mig på facebook, där kommer det upp bilder snabbare)
 
 
Foton: Porträttfotograf, Fotograf MissJeni (Jag)
Bilder: Personlig workshop, 2012-07-31, Sundsvall


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder och galet fin design!!

2012-07-31 @ 17:11:34
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

måste ha varit en rolig dag! :)

sv; ja det låter bra :)

2012-08-01 @ 07:36:46
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Becca

Tror du är en jättebra "lärare" :)

Svar: åh tack snälla :)
MissJeni

2012-08-01 @ 14:10:53
URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: