Julskyltning i Sundsvall

Ja, idag är det ju lite julskyltning nere på stan. Jag var väldigt nyfiken då jag inte sett hur det ser ut på en julskyltning här förut då jag inte var nere förra året och längre än så har jag inte varit en sundsvallsbo :) Så jag tog med mig kameran och tillsammans med Emanuel traskade vi neråt. Men fifan vilket jävla väder det är nu. Regn och is och grus. Inte trevligt någonstans. Kameran låg i sin väska mest hela tiden, tog bara två bilder men inte vill jag riskera fuktskador heller!


Foto: Jag
På bild: Körsång på stan


Men det var mycket folk ute ändå och det hade varit så klockrent om det hade varit snö ute. Mitt i folkmassan dök ett bekant ansikte upp också :D Det var roligt! Danne som var en av grabbarna och gjorde resan på tåget till Linköping mycket roligare för två månader sen stod där med flickvännen och såg glad ut :P Jag har haft kontakt med båda två sen den där tågresan så det var kul att se honom igen :D Men efter en varm korv så gav vi upp och gick hem igen och lagom till att jag kastat av mig ytterkläderna och kände mig som en dränkt katt så hör jag fyrverkerier som smäller av nere på stan, såklart. Jaja, man kan inte få allt framför linsen alla gånger :P


Kommentarer
Postat av: Sica

Haha så blev det för erik med. Vi var hemma när fyrverkerierna började men såg dom genom fönstret. Erik var dock för seg med kameran, dom hann preciiis sluta när han var framme vid fönstret :P

2008-11-30 @ 20:23:37
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Linda

Hur trevligt som helst :o) Hoppas du haft en bra helg.

2008-11-30 @ 20:54:04
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Erik

Norrköpings kommuns fattiga fyrverkerier som pågår i 20 sekunder. Inte lätt när minneskortet inte sitter i heller.

2008-12-01 @ 10:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: