4-2


Jag känner mig en aning tvingad till att skryta om kvällens händelse!
Jag och Emanuel utmanade varandra i biljard nere på stan, tror minsann att det tog en och en halvtimme innan den jäkeln gav sig :P Jag vann såklart! Hela fyra gånger av sex fick han känna sig slagen av en tjej som dessutom är hans flickvän! HA! Den satt där den skulle :D
(att det var han som satte 8:an två av dom gångerna behöver jag inte nämna här)

Ja, så har jag även tagit lite bilder på honom iförd skyddskläder som personalen ska bära i produktionen. Lite jobb har alltså gjorts!
Syrran vet hur fin man är då så med all respekt till Emanuel så lägger jag tyvärr inte upp dom här, eller någon annan stans heller för den delen :P Det är enbart jag och min chef (och all hans personal samt besökare) som får se Emanuel posera vackert, haha! :)

Nu ska jag sova,
imorgon ska jag plugga och jobba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, jag trodde att ni sysslade med reklam - och att du då hittar på en annan taktik för att locka konsumenter. Sen om det är h&m eller inte va inte poängen! :P Kommer du ihåg vem som vann i bljard nere i grekland då? va va va

2007-10-01 @ 09:04:02
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: siss

ähhh, nu tror jag du svamlar. det var ju givetvis jag som vann. punkt slut där. aaaa just det. ett rosa band kostar ynka 20 kr. Finns att köpa på ICA, Lindex, Apoteket eller hundratals andra butiker. Så du vet du det också! Ja tack, en lektion i din utbildning vore bra - så jag inte ljuger i bloggen hädanefter. Puss, kram!

2007-10-01 @ 12:45:32
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: