back in the game



kom hem imorse. halv 5 för att vara exakt och visst var man en aning sliten.
Min plats i bilen var inte direkt första klass där man satt i 90 graders vinkel utan att kunna ändra sittställning varken till höger eller vänster på grund av all alkohol som fanns i bilen brevid mig. Inte kunde jag sträcka på benen heller då det var säten framför mig. Så sängen var rätt så efterlängtad.
När man slog upp ögonen för fjärde gången under natten och såg skylten till "hallsta krog" så blev man något nöjd.
Dock blev jag pigg av luften utifrån och drog mig för att gå och lägga mig. Öppnade posten och kikade lite i H&M katalogen inför hösten som man givetvis redan har beställt kläder ifrån. Sen såklart skicka iväg ett sms till Emanuel och tala om att jag fortfarande lever. Han jobbade så jag fick sms tillbaka :)

Veckan i Danmark har varit över förväntan. Det har blivit tivoli, experimental (tom tits liknande), 2 shopping rundor och sen såklart veckans efterlängtade vikinga fest. Hela tjocka släkten.
Bilder dyker upp i bilddagboken för den som är intresserad. Ska nog lägga in några bilder nu innan man måste återgå till vardagen igen. Idag har jag slöat så mycket jag bara kunnat och sedan pratat i telefon med Emanuel.
Imorgon är man tillbaka i vardagen igen. Back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: