Nedstämd

Egentligen har jag ingen direkt anledning till att känna med deppig, men det gör jag :/ Lite ensamt hemma och så kommer det vara i två veckor framåt. Emanuel är på väg till USA, Janika är i Thailand och min tvilling bor i Norrköping. Nu är dom inte de enda människorna i mitt liv, men eftersom dom åker bort så känns det extra tomt.

Sen söker jag jobb som faaeen men inte hjälper det, jag blir bara fattigare. Inte heller får jag tag i någon biljett till Metallicas konsert. Just nu vill jag bara att allt ska vända, att jag ska få ett jobb i Sundsvall och hitta en lägenhet lika fort så jag kan bege mig.

Det som känns skönt just nu är att Melanie ringde tidigare och bjöd med mig på en utekväll på fredag :) Längesen man såg henne så det blir kul :) Måste skrapa ihop lite cash bara så man kommer dit och hem framför allt. Det blir nog bra. :)

Skönt att favoriten finns i hallsta. Han gör mig alltid glad :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: